DotCa DotCa
323
BLOG

Podkomisja nieposiadająca założeń

DotCa DotCa Polityka Obserwuj notkę 20
Dziś dowiedzieliśmy się, że podkomisja powołana przez pana Macierewicza ma małe szanse wnieść coś nowego do zagadki przyczyn Katastrofy Smoleńskiej. Trudności są bez wątpienia obiektywne.
Sprawozdanie z tych kilku miesięcy pracy podkomisji jest słabe, są jednak obietnice dalszych kroków z możliwością jakiś tam wyników w przyszłości. Generalnie jest tak że kiedy zdaje się raport z okresu jałowego,  w którym nie nastąpił żaden znaczący postęp, to w takim raporcie rozbudowuje się temat zamierzeń i przyszłych kroków co skutecznie sugeruje że czas jałowy nie był takim aż bardzo jałowym i był zagospodarowany myśleniem i planowaniem. To taki trick propagandowy.
"Naszym zadaniem jest wyjaśnienie przyczyn katastrofy smoleńskiej; nie przyjmujemy żadnych wstępnych hipotez, żadnych założeń" – powiedział  przewodniczący podkomisji dr Wacław Berczyński.(cytuję za Salon 24 news)
Powiem szczerze że większej głupoty nie słyszałem, a to zdanie powaliło mnie bo w jego świetle przestałem rozumieć po co ta komisja wogóle jest?  W końcu mamy Raport Komisji Millera który przyczyny wyjaśnia, tak czy nie?
Wiec warto by było jednak żeby kierując pracą komisji dr. Berczyński przyjął, przynajmniej na potrzeby swojego zespołu kilka hipotez i założeń o ile chce kierowć tym zespołem z chęcią osiągniećia jakiegoś celu.
Czy w końcu był to zamach czy nie zamach? Bo w momencie kiedy członkowie komisji zaczynaja mieć odnośnie tego wątpliwości ich praca nie może być skuteczna.
A wyglądało to wszytko jak przysłowiowa  "bułka z masłem"...

 
DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka